Prawdopodobnie najlepsze myśli w sieci

0_0_0_866161767_middleDawno mnie nie było, ale do rzeczy… Znalazłem dziś fantastyczną stronę z moimi ulubionymi cytatami i myślami. Mowa tu o stronie temysli.pl. Strona na bardzo przypadła mi do gustu, jest bardzo przejrzysta a mimo to znajdziemu tu mnóstwo fajnych cytatów w dodatku świetnie posegregowanych np według tematów znajdziemu tu: cytaty o miłości, czy posegregowanych według autorów wtedy możemy poczytać najlepsze cytaty naszego ukochanego papieża czy też np Michaela Jordana. Każdy z was z pewnością znajdzie tu coś dla siebie. Wszystkie myśli wykonane są w formie obrazkowej, przez co łatwo możemy je umieścić np. na swoim profilu na facebooku. Zachęcam do zajrzenia, ja stronę już dodałem do ulubionych i z pewnością tam zajrzę. Więcej ciekawych stron już niedługo! Do usłyszenia!

Leave a comment